Zgloszenie reklamacyjne

W celu zgłoszenia reklamacji, bardzo prosimy o wypełnienie poniższego formularza. Prosimy o podanie w formularzu numeru zamówienia, z którego pochodzi uszkodzony produkt oraz opisanie jego usterki. Szczegółowe informacje na temat warunków gwarancji znaleźć można na stronie "Gwarancja na produkty".

Uszkodzenie mechaniczne

Zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera lub poczty należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie.

UWAGA w szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę.

W przypadku, gdy:

- opakowanie, czy nosi znamiona uszkodzenia

- plomby (taśmy) są zerwane

należy odmówić odbioru i skontaktować się z nami w celu odnotowania zaistniałej sytuacji.

W przypadku paczek pobraniowych przed uiszczeniem zapłaty oraz pisemnym potwierdzeniem odbioru kurier nie może wydać paczki odbiorcy. Nie ma możliwości sprawdzenia zawartości przed potwierdzeniem odbioru, warto jednak poprosić kuriera o to by uczestniczył w sprawdzeniu zawartości przesyłki, upewniając się czy doszła w stanie nienaruszonym. W sytuacji gdyby kurier odmówił, należy go poinformować, iż w przypadku uszkodzenia bądź niezgodności będzie musiał przyjechać ponownie w celu spisania protokołu uszkodzenia. W przypadku zgłoszenia reklamacyjnego z tytułu uszkodzenia mechanicznego odebranej przesyłki prosimy o przesłanie przez formularz reklamacyjny protokołu szkody sporządzonego z kurierem, Przy rozpatrywaniu tego typu zgłoszenia bardzo pomocne są zdjęcia z widocznym uszkodzeniem produktu oraz zdjęcia opakowania zewnętrznego, przesłanie tych dokumentów pozwoli nam na sprawniejsze załatwienie sprawy.

Uszkodzony produkt

Uszkodzony produkt należy odesłać na koszt JJABA.pl na adres naszego magazynu zwrotów:

JJABA punkt/nesscom

ul. Nyska 59

50-505 Wrocław

Po otrzymaniu przesyłki przez nasz magazyn produkt jest sprawdzany pod kątem opisanego uszkodzenia po czym sklep zgodnie z żądaniami Klienta zamawia nowy egzemplarz produktu bądź zwraca koszty jego zakupu. Termin załatwienia reklamacji w przypadku wymiany produktu jest zgodny z obowiązującymi przepisami prawnymi.

Formularz obsługi klienta - zadaj pytanie
E-mail*:
*
*
*
*
 


© 2003 -2018 vejox.com All Rights Reserved.
/>