Rejestracja
Rejestracja jest wymagana do składania zamówień w sklepie. Dane podane przy rejestracji będą wykorzystywane do:
- określenia adresu przesyłki
- wystawienia faktury za dostarczony towar.
Od chwili rejestracji informacji o Twoich zakupach są u nas przechowywane i chronione.
Dzięki temu:
- możesz sprawdzać stan realizacji złożonych zamówień za pomocą strony "Twoje zamówienia" w "Panelu Klienta" - zapamiętamy, które towary dodałeś do koszyka lub przechowalni; odnajdziesz je tam, gdy odwiedzisz nas ponownie; koszyk czyścimy raz na 90 dni, w przechowalni natomiast można przechowywać informacje o wybranych towarach dowolnie długo.
- oszczędzisz czas przy składaniu kolejnych zamówień, przedstawimy Ci bowiem do zatwierdzenia formularz zamówienia już częściowo wypełniony.
- jeśli zechcesz przesyłać do nas recenzje towarów z naszej oferty, założymy Ci stronę, na której opublikujemy je wszystkie.
- możesz zamówić Newsletter, czyli informacje o interesujących Cię nowościach i zapowiedziach.
Twoje Konto
Umożliwia:
- dostęp do koszyka
- podgląd i edycje zamówień: usuwanie, anulowanie
- edycje danych do wysyłki zamówień
- zmianę hasła.
Zmiana adresu lub hasła:
Jeśli nie pamiętasz, pod jakim hasłem ostatnio się zarejestrowałeś, masz trzy możliwości:
- skorzystać z opcji "Zapomniałem hasła" dostępnej przy logowaniu do serwisu.
- możesz także zarejestrować się jako nowy klient (tracisz wtedy jednak dostęp do ostatnio zapełnianego koszyka i nie możesz uzyskać informacji o realizacji poprzedniego zamówienia).