Jak złożyć zamówienie

1. Szukaj, przeglądaj, produkty wedle życzenia.

2. Dodaj wybrane produkty do koszyka.

3. Zobacz swój koszyk (przycisk/ikona po prawej stronie u góry )

4. Teraz możesz zmienić liczbę sztuk - wpisz w pole i naciśnij "przelicz"

5. Możesz też usunąć omyłkowo dodane produkty - zaznacz opcje "usuń" produkcie, który chcesz usunąć i naciśnij "przelicz".

6. Jeśli o czymś zapomniałeś, wróć do sklepu i dodaj do koszyka.

7. Na koniec, wybierz formę doręczenia np.: kurier lub poczta.

8. Przejdź dalej aby podejrzeć zamówienie - gdy nie jesteś zalogowany system będzie wymagał zalogowania.

9. Jeżeli podsumowanie zamówienia jest zgodne z tym co wybrałeś wybierz opcje zamawiam. Jeżeli chcesz coś zmienić to wróć do koszyka.

10. Po zamówieniu wybierz jedną z opcji płatności: - przy odbiorze (pobranie) - przelew (elektroniczny lub bankowy).

Potwierdzenie zamówienia

1. Po złożeniu zamówienia z płatnością przy odbiorze otrzymasz e-mail z prośbą o jego potwierdzenie. Kliknij w link zawarty w tym mailu, aby zamówienie przeszło do realizacji.

2. Po złożeniu zamówienia płatnego przelewem dokonaj płatności za zamówienie co będzie jednoznaczne z jego potwierdzeniem.

Zamówienie nie potwierdzone w 3 dni po jego złożeniu zostanie anulowane.

W przypadku problemów z zatwierdzeniem zamówienie prosimy o wysłanie e-mail na adres 

Uwaga: Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego platnosci.pl /payu.pl

Za pobraniem

- płacisz gotówką listonoszowi, kurierowi lub w urzędzie pocztowym w chwili odbioru przesyłki na terenie Polski.

Przelewem

- płacisz po złożeniu zamówienia. Numer konta przyślemy Ci w mailu, potwierdzającym przyjęcie zamówienia. Przesyłka zostanie wysłana dopiero, gdy pieniądze wpłyną na nasze konto. O wysłaniu paczki poinformujemy Cię osobnym mailem.

Kartą

- transakcje kartą realizowane są za pomocą serwisu platnosci.pl/payu.pl

Karty kredytowe - płatność i autoryzacja:

Autoryzacja kart jest przeprowadzana on-line przez firmę payu.pl. Na strony firmy payu.pl przejdziesz po wybraniu typu płatności kartą.

Tam należy wpisać dane karty. Są one wykorzystywane jednorazowo i nie są przechowywane ani na serwerze firmy payu.pl ani w JJABA

W przypadku odmowy autoryzacji możliwa jest zmiana formy płatności na zaliczenie pocztowe lub przelew. W tym celu powinieneś w ciągu 2 dni odnaleźć swoje zamówienie w historii zamówień. Używając przycisku , ponownie wejść na stronę, gdzie wybierzesz formę płatności. Po upływie 2 dni od nieudanej autoryzacji zamówienie zostanie anulowane, zawsze jednak możesz skontaktować się z nami telefonicznie i przekazać nam dyspozycje, co do dalszych losów swojego zamówienia.

Zaufaj nam! Dane podczas przesyłania siecią są zaszyfrowane i chronione bezpiecznym protokołem Secure Sockets Layer. Należność za zakupy płatne kartą jest pobierana w chwili wystawienia rachunku, wyłącznie za towar sprzedany klientowi, czyli za wysłane pozycje. W przypadku, gdy zamówienie jest realizowane w kilku przesyłkach, w różnym czasie - każdorazowo przy realizacji kolejnej części zamówienia jest ściągana odpowiednia należność. Za każdym razem sprawdzana jest autentyczność danych karty kredytowej.

Nadpłaty:

Jeżeli jakiegoś zamówionego przez Ciebie towaru nie mogliśmy zdobyć, a zapłaciłeś już za niego przelewem, nadpłata zostanie przelana na Twoje konto w jjaba. Możesz ją wykorzystać podczas kolejnych wizyt w jjaba - zostanie odjęta od rachunku za Twoje następne zakupy. Jeśli to rozwiązanie Ci nie odpowiada i chcesz, by pieniądze zwrócono Ci w innej formie, napisz na adresy , podając numer konta, na który mamy je przelać.

Faktury:

Do każdego zamówienia istnieje możliwość dołaczenia faktury. Możesz sam zdecydować, na kogo ma być ona wystawiona. Umieścimy na niej dane w takiej formie, w jakiej wpisałeś je w formularz.

z treścią "Potwierdzam zamówienie nr" - tu proszę podać numer składanego zamówienia. Osoby, które jeszcze nie posiadają konta w naszym sklepie muszą wpierw zarejestrować się wypełniając krótki formularz oraz potwierdzić rejestrację klikając w link wysłany przez nas na adres e-mail podany przy rejestracji

Formularz obsługi klienta - zadaj pytanie
E-mail*:
*
*
*
*
 


© 2003 -2018 vejox.com All Rights Reserved.
/>