Dbanie o poufność i bezpieczeństwo Państwa danych osobowych jest dla nas najwyższym priorytetem. W związku z tym, że już 25 maja zaczną obowiązywać nowe przepisy o ochronie danych osobowych (RODO), chcielibyśmy Państwa poinformować o tym, że w jjaba.pl szanujemy prywatność naszych Klientów i Użytkowników Serwisu, a tym samym starannie zabezpieczamy Państwa dane osobowe. Szczegółowe informacje na temat tego, w jaki sposób przetwarzamy dane osobowe znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej pod adresem: https://www.jjaba.pl /help/RODO-INFO-46.jsf

Co dokładnie znajdziecie Państwo w Polityce Prywatności sklepu internetowego jjaba.pl?
1. Informację o nas, czyli Administratorze danych osobowych Klientów sklepu internetowego jjaba.pl
2. Informację o tym jak możecie Państwo skontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych.
3. Dowiecie się, że zabezpieczamy dane osobowe dokładając największej staranności.
4. Uzyskacie informacje o celu, podstawie i zakresie przetwarzania Państwa danych osobowych.
5. Znajdziecie informację komu udostępniamy lub możemy udostępniać dane osobowe.
6. Uzyskacie informację o tym, jak długo będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe.
7. Dowiecie się w szczególności o swoich prawach, o tym że macie prawo żądać od nas jako Administratora dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i że możecie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych do celów marketingu lub z uwagi na swoją szczególną sytuację, że możecie wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na przetwarzanie danych osobowych niezgodnie z prawem a także, że w każdej chwili macie Państwo prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, którą wcześniej wyraziliście.

Dziękujemy za to, że jesteście z nami. Pozdrawiamy, jjaba.pl

 Gwarancja na produkty

Produkty posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach jjaba. Jeżeli czas nie jest podany to jest to standardowa rękojmia wynikająca z przepisów prawa. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Adresy punktów serwisowych i inne ważne informacje dotyczące serwisu, znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. W przypadku niektórych produktów karta gwarancyjna znajduję się wewnątrz fabrycznie zapieczętowanego opakowania, w związku z tym, iż nie chcemy otwierać tak zapakowanych produktów może się zdarzyć, że karta nie będzie podstemplowana, daje to jednak Państwu pewność, że nikt wcześniej nie ingerował w zawartość produktu. Jeżeli otrzymają Państwo kartę gwarancyjną bez pieczątki prosimy o kontakt.

Okilook  jako sprzedawca może pośredniczyć między użytkownikiem a producentem w procesie reklamacji gwarancyjnej. Zgłoszenie reklamacyjne z tytułu gwarancji jest przyjmowane na podstawie formularza reklamacyjnego, znajdującego się w zakładce "Zgłoszenie reklamacyjne" . W celu usprawnienia procesu związanego z zarejestrowaniem nowej reklamacji, prosimy o podanie w formularzu numeru zamówienia, z którego pochodzi uszkodzony produkt oraz opisanie jego usterki. Za termin rozpoczęcia procesu reklamacyjnego przyjmujemy chwilę odebrania przesyłki przez nasz magazyn serwisowy mieszczący się  w Polsce we Wrocławiu na ulicy Nyskiej 59 jjaba.punkt. Wadliwy produkt zostanie poddany wstępnej ekspertyzie, która ma na celu sprawdzenie czy opisywana przez Klienta usterka występuje oraz czy usterka nie nastąpiła z winy użytkownika. Termin rozpatrzenia reklamacji przez firmę jjaba  wynosi 14 dni od chwili przyjęcia towaru. Wszystkie produkty, mające gwarancję jjaba  są wysyłane bezpośrednio do dystrybutora lub producenta danego sprzętu, jeżeli serwis producenta/dystrybutora stwierdzi, że naprawa sprzętu wymaga dodatkowych ekspertyz, bądź wymiany ciężko dostępnych części, okres rozpatrywania zgłoszenia może zostać wydłużony do 28 dni roboczych. Sposób rozpatrzenia i zakończenia reklamacji poprzez naprawę, wymianę lub zwrot kosztów zakupu należy tylko i wyłącznie do gwaranta.

W przypadku gdy reklamacja ma zostać odesłana na inny adres niż w zamówieniu to prosimy o podanie tej informacji przy zgłoszeniu reklamacyjnym.

W przypadku, gdy korzystający z gwarancji zgłasza nieprawdziwe lub wprowadzające w błąd okoliczności czym powoduje wyrządzenie gwarantowi szkody, może zostać zobowiązany do jej naprawienia. Sprzęt w takim przypadku jest odsyłany również na koszt kupującego.

Jeżeli dostarczony produkt nie będzie spełniał wymagań gwarancyjnych, Klient zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany.

Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

 

Formularz obsługi klienta - zadaj pytanie
*